A Jaune Toujours a kultúrák, a nyelvek, a ritmusok és a zenei stílusok jellegzetes „városi mixével” zárja a Frankofón Hetet. A Jaune Toujours jól adja vissza szülővárosa, Brüsszel atmoszféráját: humor, szerénység, kedvesség és nagyvonalúság keveréke alkotja az együttes zenéinek hangulatát. A koncertet követően a híres francia festő nevét viselő Toulouse Lautrec rock-együttes lép föl.
Nem csak a Frankofón Hét programjaiba kapcsolódik be az Akvárium, az Országos Táncháztalálkozónak is helyszíne lesz a klub: hazánk egyik legjelentősebb folklórfesztiválján a népzene, néptánc és a tárgyalkotó népművészet gyöngyszemei sorakoznak fel, amelyen műkedvelő és hivatásos előadók, gyermek- és felnőtt-néptáncegyüttesek, zeneiskolások és hagyományőrző népművészek működnek közre a Kárpát-medencei magyarság és a hazai nemzetiségek képviseletében. Az Akváriumba március utolsó napján érkezik meg a fesztivál, itt tartják az éjszakai bált este tíz órától.
Addig is megfordul még az Akvárium színpadán Európa legkeresettebb fesztivál-előadója, a brit szöveggyáros, Deadly Hunta. MC Deadly Hunta neve ismerősen csenghet a jungle és a dancehall szerelmeseinek, hiszen az Aphrodite ft. Deadly „Ganjaman Reload” című slágere jó néhány hónapig az MTV toplistás száma volt. Deadly (Trevor Samuels) jamaikai apa és ghánai anya gyermekeként látta meg a napvilágot Londonban, ahol korán kitűnt egyedi ragga-stílusa és egyedi szövegvilága révén. 2010-es slágere, a Talk Out Loud ismét az európai sztárok közé emelte őt, az egyik legkeresettebb fesztivál-előadóként. Tavaly tavasszal, a Zene Ünnepén már láthatta őt a magyar közönség a Gödör színpadán, ezúttal pedig az ELTE Ökoszeminárium március 22-ei buliján lép fel az Akváriumban, ahol ott lesz a dancehall-veterán, Junior Brown és az új magyar reménység, Céanne. Az élő zenés kíséretről ezúttal a Budapest Riddim Band gondoskodik.
A sok könnyű mellett lesz az Akváriumban egy kis komoly is még március vége előtt. A kortárs modern klasszikus zene egyik legkiválóbb komponistája, Nils Frahm budapesti estéjén a szintén nagy névnek számító Ólafur Arnalds társaságában lép fel. Nilsre Nahum Brodszki (az utolsó Csajkovszkij-tudósnak számító zongorista) volt olyan hatással, hogy elmerüljön a klasszikus zongoraművekben. Mindez jóval azelőtt történt, hogy kortárs szerzőként kezdett volna tevékenykedni. Ólafur szintén előszeretettel használ kortárs modern elemeket, kevervén a klasszikus hangzást és gondolatiságot. Kis tavaszi elmélyülés: