A Bach-versenymű virtuózokhoz méltó darab, nemcsak a zenekar és a szólista, hanem a két szólóhangszeres is „felelget” egymásnak az előadásban. A koncerten elhangzik Csajkovszkij Vonósszerenádja, végül Bartók Divertimentója is. Az M1 Ma reggel című műsorában Sebestyén Ernő és Oláh Vilmos szerdán elmondta, hogy mindketten jeles magyar hegedűkészítők hangszerével állnak a közönség elé, egy csaknem százéves Spiegel- és egy több mint száz éves Nemessányi-instrumentummal.
A közös munkáról szólva a harmóniát hangsúlyozták. Sebestyén Ernő 1971-től 35 éven át Németországban élt, onnan járt rangos zenekarok meghívására szinte minden kontinensre, csak Japánba 28 alkalommal utazott.
Sebestyén Ernőről hamar kiderült kivételes zenei tehetsége, a hozzá fűzött reményeket be is váltotta, hiszen a Zeneakadémia elvégzése után, igen fiatalon lett a Magyar Állami Operaház koncertmestere. Rövidesen a rádiózenekar első pultját bízták rá. Mint egy korábbi interjújában elmondta, sikerei ellenére egy személyes konfliktus adta meg a végső lökést ahhoz, hogy Németországba szerződjön.
A legrangosabb karmesterekkel dolgozott, felfigyelt rá Lorin Maazel, ezután a Deutsche Oper Berlin koncertmestere lett, de ugyanezt a posztot töltötte be a Berlini Filharmonikusoknál, és játszott a Bajor Rádió Zenekarában is. Vezényelte Karl Böhm, Herbert von Karajan, Giuseppe Patané, játszott a Bajor Rádió Zenekarában Colin Davis, Solti György, Daniel Barenboim, Riccardo Muti és Leonard Bernstein irányításával. Tanított a müncheni Bajor Zene- és színházi akadémián. Nyugdíjba vonulása után tért haza Magyarországra, az általa alapított Esterházy Trió a magyar kamarazenélés legnemesebb hagyományait követi.