A fejlesztés révén a cég olyan népszerű előfizetéses zeneszolgáltatásokkal veheti fel a versenyt, mint a Spotify és a Rhapsody, illetve az ingyenes Pandora. Az All Access a héten vált elérhetővé az Egyesült Államokban, és a felhasználók az első harminc napban ingyenesen kipróbálhatják a szolgáltatást, majd havi 10 dollár (2260 forint) fejében élvezhetik a Google céggel megállapodott kiadók hatalmas zenei kínálatát.
A szolgáltatás a tervek szerint hamarosan tizenkét másik országban – tíz európaiban, valamint Ausztráliában és Új-Zélandon – is elérhetővé válik. Azok a felhasználók, akik június 30-áig megkezdik a próbaidőszakot, bizonyos ideig 8 dolláros havidíjért élvezhetik a virtuális zenei választékot.
A szolgáltatás révén a felhasználók közvetlenül rákereshetnek dalokra, albumokra, előadókra és a műfajok között is válogathatnak, illetve zenei ízlésük és saját könyvtáruk alapján személyre szabott zenei ajánlatokat kapnak. A Google cégnek mind a három nagy lemezkiadóval – a Vivendi francia médiakonglomerátum leányvállalataként működő Universal Music Group, a Sony Music Entertainment és a Warner Music Group Corp. – sikerült megállapodást kötnie.
Az All Accesst a vállalat szokásos évi fejlesztői konferenciáján mutatták be San Franciscóban, ahol idén a cég már létező szolgáltatásainak továbbfejlesztett változatai kapták a főszerepet. A némi arcfelvarráson átesett Google Plus és a többek között további eszközökkel és képekkel bővült Google Maps mellett, az érdeklődők közelebbről is megismerkedhettek a Google Now névre keresztelt virtuális asszisztenssel.
A rivális Apple Inc. várhatóan az év későbbi részében rukkol elő saját digitális rádió szolgáltatásával, míg a Google tulajdonában lévő YouTube videomegosztó portál szintén előfizetéses zenei szolgáltatáson dolgozik.