Ázsia, Ausztrália, Kína, Pakisztán, Jordánia, Észak- és Dél-Amerika mellett idén Magyarország is részt vesz a Közel-Kelet legfontosabb dizájnseregszemléjén, a Design Days Dubai-on. A három éve életre hívott eseményen március 17–21. között ebben az évben bemutatkozási lehetőséget kap az IVANKA Beton Design, a MOME és a borkereskedésként és dizájngalériaként működő ÜVEG/HÁZ. A kiválasztásnál szempont volt, hogy a márkák termékeikkel és szolgáltatásaikkal kiemelten versenyképesek legyenek a térségben.
A magyar stand összeállításában a hazai tervezők közel-keleti promóciójában évek óta eredményes Hybridart Management volt a Design Terminál NKK szakmai partnere. Egy hónapon belül így már második alkalommal kapnak jelentős nemzetközi bemutatkozási lehetőséget a magyar kreatívok, hiszen az év eleje óta kiemelt háttérintézményként működő Design Terminál NKK szervezésében februárban a London Fashion Week részeként működő International Fashion Showcase-en a hazai tervezők közül Tomcsányi Dóri, a Kele Clothing, a The Four és a Zako tavaszi-nyári kollekcióját promótálták.
A világ legmagasabb épületének, a Burdzs Kalifának a tövében az öt nap alatt a kiállítást workshopok, kerekasztal-beszélgetések, performance-ok kísérik. Idén első alkalommal pedig a hétvégén egy napig a nagyközönség is megismerkedhet a kortárs dizájn nemzetközi tendenciáival.
– A Design Day Dubai a régióra jellemző dizájnéhséggel összhangban alakult ki és fejlődött. Mindez tükrözi, hogy a város mint egy hub mennyire nyitott az innovatív dizájn és a művészet régiós és nemzetközi formáira – nyilatkozta az esemény igazgatója, Cyril Zammit a YourAOK blognak.