Két kecskeméti napszemüvegfüggő fiatal egyszer csak úgy határozott, megalkotják saját márkájukat. Kis Arnold közgazdász és Németh Paula építészhallgató egy családi garázsban alakította ki műhelyét, magába szívott minden információt arról, mitől is lesz jó egy szemüveg, kemény munkát követően pedig tavaly nyáron megszületett az első Rozi termék. A márka egy képzeletbeli lusta buldog után kapta nevét.
Egyszerűség és letisztultság jellemzi a Rozi szemüvegeket, amelyekhez a készítők már létező formákat vettek alapul, persze saját ízlésvilágukkal ötvözve. Nemcsak a termék, de a kiszolgálás is egyedi: a vevő megrendeli álmai szemüvegét, és minden fázisról kap fényképes tájékoztatást.
A Rozi szemüvegek nagyon kényelmesek, köszönhetően az orrpad nélküli kialakításnak és a könnyű rétegelt lemeznek. A készítés során a furnért tömbösítik, hét és kilenc rétegben. Az alap az egyszer késelt juhar, amelyet egy réteg többször késelt ében-, wenge-, zingana-, tölgy- vagy diófurnérral borítanak, és bőrbarát olajokkal kezelnek. Az Obe Italia rugós fémzsanérjával látják el a szemüvegeket, a lencséket pedig a japán Hoya cégtől szerzik be.
Az új kollekciót április 22-étől már meg lehet találni a Wonderlab üzletében és a Narval Marketen.