− A fejezet címét a Csillag leszel című dal soraiból kölcsönöztük, amely mozgókép-, vagy televíziós megjelenésre utal. Emlékezetem szerint a P. Mobil sosem tartozott a sűrűn foglalkoztatott tv-sztárok közé.
− Az a rendszer, amelyben a televízió, a rádió, a szervezőirodák és minden egyéb kulturális fórum működött, hemzsegett a volt ávósoktól, a III/akárhányas ügynököktől és persze a velejéig romlott, korrupt emberektől. Ezek az emberek adott műsorokat csináltak, adott szereplőkkel, amelyekbe a P. Mobil nem fért bele. És ez a mai napig visszahat. Hiába indította be a magyar közszolgálati televízió a hármas csatornát, ahol újra láthatók a régi darabok, ott ugyanazt öklendezik vissza, amit az akkori III/3-asok beindítottak. Miután akkor nem lehettünk jelen, ennek következményeként most sem vagyunk a képernyőn. Úgy is fogalmazhatnék, hogy a rendszer kiszolgálói elvetették a gyomot, ami a mai napig virágzik. Mi pedig önvédelmi okokból – amint a technika lehetővé tette – mindent megpróbáltunk hangban, illetve képben rögzíteni és archiválni.
− A zenekar első hivatalos mozgóképkiadványa a Fradi-pálya koncertvideója volt. Miként tudtátok elérni, hogy a Magyar Televízió rögzítse, és a Televideo később megjelentesse a VHS-kazettát?
− Közel volt még a Westel 900-as együttműködés, amit nem hagyhattak figyelmen kívül, de a nyolc év zenekari szünet utáni visszatérésünk is ez irányba befolyásolta őket. Elkaptunk egy kedvező pillanatot, amikor a televízió illetékeseivel megállapodást kötöttünk. Ennek keretében a közszolgálati adókon sorozatszerűen jelenítettek meg, játszottak különböző P. Mobil-anyagokat, klipeket. A VHS megjelentetése is ennek a része volt.
− A Fradi-pálya koncertvideó kiadványához kapcsolódnak a borító hátlapján összegyűjtött és idézett sajtómegnyilvánulások. Itt olyan médiaorgánumok is szuperlatívuszokban beszélnek az eseményről, akik sem azelőtt, sem azután nem tartoztak a zenekar rajongói közé.
− Ha valaki negatív összefüggésben írt volna erről az eseményről, az egyenlő lett volna a széllel szemben történő vizeléssel. Az írások egy része a koncert előtt készült, így beharangozónak tekinthető, többsége pedig a beszámolókból kiemelt idézetekből áll. Gyakorlatilag nem tudtak belekötni, hiszen nagyon jól sikerült a rendezvény. Tele volt ötlettel, látvánnyal és jó zenével. Ezt megelőzően Hajnal Gabival (a P. Mobil akkori menedzsere – a szerk.) másfél éven keresztül keményen dolgoztunk: végiglátogattuk az összes helyi televíziót és minden elképzelhető fórumot, ahol hirdethettük az eseményt. Szükség is volt erre, hiszen előtte nyolc évig nem létezett a zenekar. Éppen ezért nagyon hosszú műsorral és nagyon komoly – Magyarországon szinte egyedülálló – technikával jelentkeztünk.A saját, meglévő nyolcvanezer sinus-Watt (az erősítő névleges teljesítménye) mellé, Ausztriából hozattunk még egyszer ugyanennyi hangcuccot. A százhatvanezer sinus-Watt hangteljesítmény mellett a koncertet egy budai erkélyről is kiváló minőségben hallgathatták. Más kérdés, hogy világítástechnikai személyzetnek – akikről ennyi idő elteltével is csak rosszat tudok mondani – sikerült másfél millió Watt teljesítményű világításból sötétben tartani a színpad nagy részét. Nem értették meg, hogy a lámpákkal az adott pillanatban, az adott számokhoz, az adott jeleneteket kell megvilágítani. Ez alól az ima alatt leereszkedő fénykereszt jelenete volt a kivétel, ahol a súlyos „fenyegetések" hatására követték az utasításokat; nem nyomkodták össze-vissza a gombokat, és nem tologatták ész nélkül a potmétereket. A hatás azonnal mérhető volt, az emberek hörögtek a látványtól. Az időjárással is szerencsénk volt: bár az esőtől tartva mindent takargatni kellett, mi éppen megúsztuk. Pest körül egy ciklon örvénylett, körülöttünk mindenütt zuhogott az eső. A buli kezdete előtt abbamaradt, majd utána rögtön szakadni kezdett. Ezért sokan otthon is maradtak.