A Borsányi Gábor és Huszár Viktor által elindított startup vállalkozás, a teqball egy futballalapú új sporteszköz és egy új sport is egyben, ami mind a profi focisták, mind az amatőr sportbarátok számára kiválóan alkalmas a technikai tudásuk, a koncentrációs készségük és az állóképességük fejlesztésére. A teqball a labdarúgás legtisztább válfaja, mivel a játékosok között nincs fizikai kontaktus, sőt, az eszközt sem lehet megérinteni a játék közben, ebből adódóan a sérülésveszély kockázata nagyon alacsony. Fejlesztésében részt vett Henk ten Cate, az FC Barcelona és a Chelsea F.C. egykor Bajnokok Ligáját nyert pályaedzője is.
A teqball idén februárban a világ legnagyobb sporttal kapcsolatos kiállításán, a müncheni ISPO-n megnyerte a Products – Health and Fitness – Recreational Activities díjat, de a napokban a formatervezés Oscarjaként ismert Red Dot Design Awardot is bezsebelte a Co & Co márka- és dizájnkommunikációval foglalkozó céggel és Tóth Mátéval együttműködő Teqball-csapat Product Design kategóriában.
A termékdizájn kategóriában a Co & Co Designcommunication képviselői háromszor vehették át a díjat. Idén márciusban a Nosiboo névre keresztelt orrporszívóval nyerték el az orvosi dizájn kategóriájának kitüntetését, tavaly egy különleges sóinhalátor készülékkel vitték el a legrangosabb elismerést a termékkategóriában, olyan márkákkal együtt, mint az Apple, a Bosch, a Braun, a Bang & Olufsen, a Nike, a Hilti, a Nikon, az LG, a Sharp, a BMW és az Audi.
A Dry Salt Inhaler egy innovatív, ergonomikus, hordozható egészségügyi termék, amely biokompatibilis műanyagból készült, alkalmas gyógyászati használatra, és csak természetes sókristályokat tartalmaz. Két évvel ezelőtt a Cocodice fejlesztőjátékért ítélték oda a legrangosabb elismerést a társaságnak. A név a corner-contact dice, azaz sarokkapcsolati dobókocka kifejezésre utal, és lényegében egy logikai rendszer új generációs dobókockákkal. A Cocodice esetében a kocka értékei nem a lapokon, hanem a szélein helyezkednek el, ezáltal a legtöbb logikai játék alapkoncepcióját, az építő- és játékelemek egymásra hatását valósítja meg az éleken és a sarkokon.
Tavaly a kommunikációs dizájnverseny Corporate Identity elnevezésű kategóriájában a világ zenei intézményei közül egyedül a Zeneakadémia érdemelte ki a Red Dotot egységes és markáns arculatáért. Ebben a kategóriában 2011-ben az Izraeli Kulturális Intézet arculatát, 2012-ben pedig a Kassák Múzeumét értékelte ilyen elismeréssel a zsűri.