A díjátadóval egybekötött megnyitón elhangzott, az idén több mint 1100 pályamunka közül válogattak. A kiállításon ebből 94 alkotás látható, 80 külön óriásplakáton, 14 pedig úgynevezett gyűjtőplakáton.Geszti Péter, az ARC egyik alapítója a megnyitón azt mondta, az ARC az elmúlt években egyre inkább a szabad véleményalkotás civil fóruma lett. Hangsúlyozta, azért tartják fontosnak a kiállítást, mert általa olyan vélemények is el tudnak jutni a közönséghez, amelyek amúgy fennakadnának a média szűrőin. Az egyik zsűritag, Szabó Simon színész-rendező szerint a rengeteg beérkezett pályamű alapján azt a látszatot kelti, mintha a „tízmillió grafikus országában élnénk”, az ARC történetében talán még sosem volt ekkora hangsúly a politikán.A zsűri az első díjat Kelemen Orsolya Magyar feeling című alkotásának ítélte, amely egy csecsemőt hordozó menekültet ábrázol, amint gátfutást idéző pózban ugrik át egy szögesdrót kerítésen, mellette a 2024-es olimpia szintén drótból kirakott logója. A második Faragó Sándor Merj nagyot álmodni! című munkáján a Margit hidat tavasszal eltorlaszoló csuklós buszt ábrázolja naiv stílusban, a harmadik K1ss Feri Ismeretlen festő című plakátja lett. A legkedélyborzolóbb alkotásnak járó Borz-díjat Gutema Dávid vehette át Rémálom című alkotásáért.Az idei fő téma mellett az ARC+ pályázaton a hétköznapi csodákhoz kapcsolódó munkákat várták. A kifejezetten civilszervezetek és kreatív ügynökségek számára kiírt verseny legjobbjai közé azok a plakátok jutottak be, amelyek a legszellemesebben, legkreatívabban mutatják be valamely civilszervezet munkáját, illetve egy-egy hétköznapi csodának tekinthető konkrét eseményét. A Hétköznapi csodák kamarakiállításban 14 pályaművet lehet látni.Idén tárlatvezetéseket is tartanak a plakátkiállításon, amely szeptember 27-ig, ingyenesen látható.

Horváth Csaba néha „unalomból” találkozott a zuglói parkolás főnökével, de tagadja a kenőpénz átvételét