− Az ön csatlakozásával, 2000-ben vált a Quimby igazán kerekké, önazonossá − olvashatjuk a zenekar honlapján közzétett életrajzában, amelyben többször hangsúlyozzák, ön a csapat „őrült művésze”. Ez minden kreatív társulatnál kitüntető cím, de egy kicsit furcsa is.
− Valóban, kicsit tényleg az. Valahogyan kialakul egy kép az emberről, amelyhez a többiek aztán ragaszkodnak. Persze sok mindenben hasonlítunk egymásra, de én más életszakaszban vagyok, mint ők, rájuk verek körülbelül tíz évet. Aztán nekem volt polgári foglalkozásom is: hosszú ideig képzőművészetet tanítottam a Nádasdy Kálmán művészeti iskolában.
− Az interjúra hozott a táskájában egy könyvet a dadaizmusról és egy tetőcserepet.
− Ezek emlékeztető tárgyak. A dadaizmus már gyermekkoromban megragadott, a könyv azóta is sokfelé elkísér. A képzőművészet pedig később összekapcsolódott a zenei érdeklődésemmel. Egy dadaista alkotó bármihez ér, az játékká válik, semmit nem arra használ, amire eredetileg kitalálták. Az egész gyerekkorom ezzel telt: mindent máshogy használtam, mint amire való, persze tönkre is mentek dolgok a kezemben. Éppen így volt a trombitatanulással is: elsősorban azokat a művészeket figyeltem, akik valami mást csináltak, számomra különleges hangokat csaltak elő a hangszerükből. Természetesen a dzsessz tiszteletreméltó, nagy öregjeit is hallgatom, hallgattam.
− A tetőcserepet még mindig nem értem.
− Gyerekkori barátommal, Vasvári Pállal együtt kezdtünk el zenélni. Ő később a dzsessztanszakra ment, kiváló basszusgitáros lett, néhány éve halt meg. Én végül a tanári pályát választottam, harminc-egynéhány év után aztán újra együtt játszottunk. Tinédzserként az volt a szokásunk, hogy följártunk egy ház tetejére. A Balzac utca környékén laktunk, gyönyörű volt onnan a kilátás a Dunára és a Belvárosra. Felvittünk magunkkal egy üveg bort, beszélgettünk, és művészeti könyveket néztünk. Persze egy idő után abba kellett hagyunk a mászkálást, mert a házmester szólt a körzeti megbízottnak. A cserép erre az időre emlékeztet, persze nem annak a háznak a tetejéről való.