Menkó Illés, a Continental műszaki szakértője javasolja, hogy a gumik állapotának ellenőrzésekor ne csak a kopásszintet nézzük meg. A szakértő véleménye szerint természetesen ez is fontos szempont, de nem az egyetlen, amely alapján eldönthető, hogy felszerelhető-e még a szóban forgó gumi. A gyártók kétféle kopásjelzőt alkalmaznak: az egyik az ajánlott minimális mintamélység elérését jelzi, ami a téli gumik esetén 4, a nyáriaknál 3 mm (eddig garantálják a gyártók az abroncs képességeinek 90%-át). A másik a törvényileg előírt minimális 1,6 mm-es mélységet jelzi. A mintaárkok ellenőrzésekor arra is figyelni kell, miként koptak az abroncsok. Egyenletesen kopott állapotban a kocsi két tengelyén dolgozó gumik hasonló módon viselkednek, az autó kiszámíthatóbban reagál használat közben. További előny, hogy a négy abroncs egyszerre válik csereéretté, így azt sem kockáztatja a tulaj, hogy csak az egyik tengelyen cserélve abroncsot az eltérő gumik különböző képességei miatt a kocsi veszélyes reakciókkal lepje meg kiélezett helyzetben. A szakértő ezért javasolja, hogy az abroncsokat tengelyenként a forgásirány megváltoztatása nélkül, 5-10 ezer kilométerenként érdemes felcserélni.
A sziklaparton jógázott a gyönyörű színésznő, amikor elsodorta egy óriási hullám + videó
A huszonnégy éves színésznőt elvitte az áramlat.