Korábbi cikkünkben megírtuk, hogy nagyot kaszált a fekete pénteki akcióknak köszönhetően a magyar webáruház. A járványhelyzet miatt idén a slágertermékek toplistája is jócskán átalakult, idén a napi használati cikkek voltak a legkelendőbbek. A webáruházi megrendelések száma 43 százalékkal nőtt Magyarországon. Az idei Black Friday idején összesen mintegy kétmilliárd forint értékű árucikk kelt el egyetlen nap alatt, ami normál időszakban több hét alatt jön össze – olvasható a Dunaújvárosi hírportálon.
Arról is írtunk korábban, hogy a járulékfizetési kötelezettséget felfüggesztették a szórakoztató tevékenységet végző szolgáltatók számára is, így csupán öt százalékra csökken a kiszállított ételek áfája az eddigi 27 százalékról az éttermek zárva tartásának átmeneti időszakára – közölte Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója a Facebook-oldalán a kormány intézkedését.