Az MTVA szerződései között fedezte fel a Médiapiac, hogy a közmédia új meteorológiai műsort tervez képernyőre tűzni. A Médiapiac úgy tudja, nem csupán egyetlen új műsor van terítéken, hanem a közmédia valamennyi csatornáját érinti a változás: megújul az időjárás-jelentés.
Forrásaik szerint
az időjárás-jelentés továbbra is az Országos Meteorológiai Szolgálattal együttműködésben készül, de Magyarországon egyedülálló látványvilágra számíthatnak a nézők.

Fotó: MTVA Fotó: Zih Zsolt
Ha például a meteorológus árvízről tudósít, a stúdiót pillanatok alatt hömpölygő víz tölti meg – legalábbis látszólag –, ugyanígy ha egy sportesemény közben várható időjárás kerül szóba, másodpercek alatt felépül a meteorológus körül a helyszín, így még könnyebben vizualizálható lesz az élmény.
A Médiapiac tudja, hogy a műsor már a napokban elindul.
Az eredeti cikk ITT érhető el.
Nagyszabású tervekkel készül a közmédia Petőfi Sándorra emlékezve
Nagyszabású Petőfi-projektre készül a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt., a Petőfi Irodalmi Múzeum és a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap a forradalmárköltő születésének kétszázadik évfordulója alkalmából.
– A 2022–23-as évekre tervezett bicentenárium során a szervezők célja a méltó ünnepi hangulat megteremtése. A Petőfi Rádió és az M2 Petőfi TV is változásokon megy majd át, hogy erősítsék a kulturális tartalmakat, minél több magyar zenével, míves, veretes szöveggel – tájékoztatott Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató vezérigazgatója, aki úgy véli, az olyan kiemelkedő példaképekről való megemlékezés, mint amilyen Petőfi Sándor, elengedhetetlenül szükséges a mai értékvesztett világban.
Igyekeznek – ahogy Galambos István, az MTVA programigazgatója mondta – a lázadó és értékkereső fiatalságot is megszólítani, hogy Petőfi, a rocksztár lehessen a XXI. század fiataljainak ikonja; hiszen a média által kínált kulturális tartalmak határozzák meg részben, milyen felnőttekké válnak majd.
A teljes cikk ITT olvasható tovább.