Tavaszi közösségépítő kampány a gyerekcsatornán

Legyetek eszesek! címmel indította el tavaszi közösségépítő kampányát az M2 gyerekcsatorna, a közmédia ezzel a tanulást kívánja népszerűsíteni – közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sajtó- és marketingirodája szerdán.

Forrás: MW2021. 03. 18. 9:38
Budapest, 2020. február 28. 1. évfolyamos diákok tanórán vesznek részt a VII. kerületi Nikola Tesla Szerb Tanítási Nyelvû Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium épületében 2020. február 28-án. Idén 671 millió forinttal támogatja a kormány a szerb nemzetiségi iskolák fejlesztését. MTI/Mohai Balázs Fotó: Mohai Balázs
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közlemény szerint március 15-től láthatja a nagyközönség a gyerekcsatornán azokat a kétperces fikciós kisfilmeket, amelyekből kiderül, hogy az iskolában tanultakat hogyan lehet kamatoztatni a mindennapi életben.

A bemutatott szituációkban különböző rejtélyek megoldásával a többi között a matematikai kompetencia, az olvasás és a szövegértés, valamint a logika is helyet kap, felkeltve a gyerekekben a tudásvágyat és vonzóvá téve a játszva tanulás folyamatát

– derül ki a haon.hu cikkéből.

A jelenlegi vírushelyzet miatt otthoni tanulásra kényszerülő gyerekek számára még motiválóbb lehet az M2 gyerekcsatorna kezdeményezése – idézték a közleményben Szentendrei Adriennt, az M2 gyerekcsatorna kiemelt szerkesztőjét, aki arról is beszélt: remélik, hogy a pedagógusok munkáját is segítik ezzel ebben a nehéz helyzetben.

Diákok a tanítási órán. Fotó: MTI/Mohai Balázs

Hozzátették, a gyerekcsatornán látható kisfilmek vetítésével párhuzamosan a csatorna olyan gyerekek történeteit várja a [email protected] e-mail-címen, akik hasonló szituációban büszkék voltak arra, hogy tudták használni a tudásukat, örömet okoz nekik a tanulás, és ezt szívesen megosztanák a Hetedhét kaland stábjával.

A legjobb fogalmazásokból kisfilmek készülnek.

Jelezték, hogy azok is szerepelhetnek a kampányban, akik rajzban, színezésben, festésben vagy gyurmázásban ügyesek: IDE kattintva letölthető a Legyetek eszesek! logójában szereplő bagoly, és IDE kattintva pedig elérhető a kifestő változat.

Az elkészült alkotásokról a fotót szintén a [email protected] címre lehet beküldeni – áll a cikkben.

Korábban a nagyobb diákokról írtunk, akiket mágnesként vonz az új szakképzési ösztöndíj. Jól kereshetnek a diákok a szakképzésben, ezért évről évre többen fordulnak a szakmatanulás felé. Az érettségi önmagában már nem elég vonzó.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.