A többnyelvű, My Road to Brasil névre keresztelt projekt országait a kezdetekben ismerősök vették meg, azonban a 2013-as év végére már a cégek is lehetőséget láttak benne, igazán eredményessé pedig egy magyar nagyvállalatnak köszönhetően vált. A „garázsból” induló vállalkozás sikerességének kiemelendő fokmérője, hogy országos szintű tévéműsorokban is szerepelt már. A csapat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ismert személyeket és cégeket is összegyűjtsön honlapján, így csatlakozott már hozzájuk – többek között – Csonka András, Koman Vladimir, Kiss Ádám, Katus Attila, Weisz Fanni, Pistyur Veronika, Fekete Dávid és Tolvai Renáta is.
A honlapjukon – ahol a világot 754 részre osztották fel – található területeket már néhány dollártól kezdve meg lehet vásárolni. Ezek a felületek – amelyeken tulajdonosuk megadhatja elérhetőségét, adatait, reklámtevékenységének célját, valamint a feladatot, amit a csapattagokkal a helyszínen szeretne végrehajtatni – hirdetőtáblaként funkcionálnak. A weboldal szerint naponta már 1000 felhasználó böngészi a világtérképet. Minden 150. látogató pedig vásárlóvá válik.
Ádámék emellett szociálisan érzékenyek: munkájuk része – támogatóik feltüntetése mellett – a brazíliai jótékonykodás és céljuk egy magyar hátrányos helyzetű fiatal kiutaztatása is.
Az egyetemisták csapatban dolgoznának a kinti tudósítások alatt: baráti társaságukat egy általuk, pályázati úton választott hátrányos helyzetű fiatallal egészítenék ki. Komoly médiamegjelenítést terveznek, ezáltal lehetőségeik tudatában minél több stábtagot fognak kiutaztatni.
A My Road to Brasil egy kalandon kívül nem más számukra, mint az önmegvalósításhoz vezető út, ugyanis manapság nehéz érvényesülni fiatalként Európában. Például amennyiben több pénzt sikerül összeszedni, mint amennyi a brazil túrára kell, Ádám ebből a pénzből finanszírozná további tanulmányait is. A My Road to Brasil projekt ezzel az eddigi legtöbb pénzt összegyűjtő, közösségi finanszírozásra (crowdfunding) épülő magyar oldallá vált.