A magyar kreativitás újabb sikere

Egyetemistaként 350 ezer forint bevétel egy nap alatt, avagy hogyan lehet Magyarország is érdekelt a labdarúgó vébén, ha már focival nem sikerült.

2014. 02. 05. 22:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A többnyelvű, My Road to Brasil névre keresztelt projekt országait a kezdetekben ismerősök vették meg, azonban a 2013-as év végére már a cégek is lehetőséget láttak benne, igazán eredményessé pedig egy magyar nagyvállalatnak köszönhetően vált. A „garázsból” induló vállalkozás sikerességének kiemelendő fokmérője, hogy országos szintű tévéműsorokban is szerepelt már. A csapat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ismert személyeket és cégeket is összegyűjtsön honlapján, így csatlakozott már hozzájuk – többek között – Csonka András, Koman Vladimir, Kiss Ádám, Katus Attila, Weisz Fanni, Pistyur Veronika, Fekete Dávid és Tolvai Renáta is.

A honlapjukon – ahol a világot 754 részre osztották fel – található területeket már néhány dollártól kezdve meg lehet vásárolni. Ezek a felületek – amelyeken tulajdonosuk megadhatja elérhetőségét, adatait, reklámtevékenységének célját, valamint a feladatot, amit a csapattagokkal a helyszínen szeretne végrehajtatni – hirdetőtáblaként funkcionálnak. A weboldal szerint naponta már 1000 felhasználó böngészi a világtérképet. Minden 150. látogató pedig vásárlóvá válik.

Ádámék emellett szociálisan érzékenyek: munkájuk része – támogatóik feltüntetése mellett – a brazíliai jótékonykodás és céljuk egy magyar hátrányos helyzetű fiatal kiutaztatása is.

Az egyetemisták csapatban dolgoznának a kinti tudósítások alatt: baráti társaságukat egy általuk, pályázati úton választott hátrányos helyzetű fiatallal egészítenék ki. Komoly médiamegjelenítést terveznek, ezáltal lehetőségeik tudatában minél több stábtagot fognak kiutaztatni.

A My Road to Brasil egy kalandon kívül nem más számukra, mint az önmegvalósításhoz vezető út, ugyanis manapság nehéz érvényesülni fiatalként Európában. Például amennyiben több pénzt sikerül összeszedni, mint amennyi a brazil túrára kell, Ádám ebből a pénzből finanszírozná további tanulmányait is. A My Road to Brasil projekt ezzel az eddigi legtöbb pénzt összegyűjtő, közösségi finanszírozásra (crowdfunding) épülő magyar oldallá vált.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.