Révész Máriusz, aktív Magyarországért felelős kormánybiztos kiemelte: a tavaly újraindított szemléletformáló kampány az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM), és a kormánybiztosság támogatásával valósult meg a kerékpárosklub rendezésében.
Sikeresnek nevezte az idei kampányt azzal együtt, hogy a tavalyinál kevesebben vettek részt az esős idő miatt. Hozzátette: ősszel újabb közös kampányt indítanak a tervek szerint szeptember 9. és 22. között, amikor – kedvező időjárás esetén – akár megduplázódhat a résztvevők száma.
Halász Áron, a Magyar Kerékpárosklub szóvivője elmondta: a kampányban az öt legtöbbet bringázó város 2019-ben az együtt letekert munkanapok szerinti sorrendben Budapest, Szeged, Debrecen, Székesfehérvár és Győr.
Az idei kampány különlegessége volt, hogy háromszor annyi eső esett, mint tavaly – mondta.