Szintet lépett a magyar 2Rule sportruházati márka

Az Intersporttal, Európa egyik vezető sportkereskedelmi cégcsoportjával kötötte meg első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt. Az új szlogennel — Higgy benne — az számít igazán! — nyomuló 2Rule termékei kiállták a „nyúzópróbát”, s a forgalmazó véleménye szerint ár/érték arányban felveszik a versenyt a nagy nemzetközi márkákkal.

Ch. Gáll András
2019. 06. 21. 15:06
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

– Hatalmas siker cégünk életében ez a szerződés – fogalmazott tegnap, a 2Rule márka és az Interspar együttműködésének bejelentésekor Bendik Bernadett, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója. – Az Intersport szak­értői termékeink árát és minőségét is megfelelőnek találták. Hogy ez így történhetett, abban másfél éves kemény munkánk fekszik. Amire kiváltképp büszkék vagyunk, az az, hogy termékeink száz százalékig magyar tervezésűek, és gyártási költségünk nyolcvan százaléka hazai termelésből reali­zálódik. Növekvő megrendeléseink kiszolgálását öt hazai és négy külföldi varroda biztosítja.

Horváth Csobán, az Intersport HU Kft. ügyvezetője elismeréssel szólt a tizenkét üzletük kínálatát bővítő új márkáról. – A 2Rule-sportruhák kiállták az úgynevezett nyúzópróbát, aminek valamennyi olyan terméket alávetünk, amelyeket felveszünk az általunk forgalmazott áruk közé. Felelősségem tudatában kijelenthetem, hogy a 2Rule-termékek felveszik a versenyt mind minőségben, mind ár/érték arányban a nagy multinacionális sportmárkákkal. Mi elsősorban prémium kategóriás cikkeket kínálunk vásárlóinknak, a 2Rule is ilyen sportruházat. Természetesen csodák nincsenek, arra senki se számítson, hogy fillérekért juthat a Nike- vagy Adidas-pólókat, -melegítőket verő sportruházati termékekhez. Úgy gondolom, a 2Rule termékei 20-25 százalékot kihasíthatnak a hazai sportruházati-­piac egyes szegmenseiből.

Bendik Bernadett arról is beszélt, elhatározott szándékuk, hogy minden termékcsoportban legyen hazai alternatívája a nagy nemzetközi márkáknak. Ennek szellemében vágtak bele nemrégiben a cipőgyártásba, de természetesen továbbra is a csapatjátékokban szereplő klubokat látják el ruházattal. A labdarúgó ­NB ­I-ben a Puskás Akadémia, a Diós­győr és a Haladás játszott 2Rule-szerelésben (bár utóbbi kiesett az NB II-be), míg a második vonalból most kötöttek szerződést a Budafoki MTE labdarúgócsapatával.

A vezérigazgató asszony hozzátette, számukra mégis az a legnagyobb öröm és büszkeség, hogy például a tarpai utánpótlásban focizó 160 kisgyerek is 2Rule-ban kergeti a labdát.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.