Kétmillióan kapcsoltak az M4 Sportra a Puskás Aréna avatója idején

A televízióban és az interneten közel kétmillióan kapcsoltak, illetve csatlakoztak az M4 Sport négyórás műsorára a Puskás Aréna avatója idején, a Magyarország-Uruguay találkozót pedig átlagosan 824 ezren nézték pénteken.

Forrás: MTI2019. 11. 18. 19:08
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az MTVA sajtóosztályának hétfői közleménye szerint ezzel a közszolgálati sportcsatorna piacvezetőként zárta a napot.

Az M4 Sport megnyerte a főműsoridős versenyt a hazai televíziós csatornák között: 15,4 százalékkal zárt a teljes népesség és 16,4 százalékkal a 18-49-es korosztályban. Maga a mérkőzés 19,3 százalékos közönségarányt hozott – azaz minden ötödik tévénéző a meccset választotta.

Az eseményt többen barátok otthonában követték, a Nielsen számításai szerint így a mérkőzés nézettsége 855 ezer fő lett.

Az M4 Sport élőben is nézhető a mediaklikk.hu oldalon, ezt kihasználva 54 451 ember ezen a platformon is követte a találkozót, a megtekintések száma pedig 122 479 volt.

A nemzeti válogatott idei legnézettebb mérkőzése lett az Uruguay elleni találkozó, hasonló érdeklődésre a Portugália elleni 2017-es vb-selejtező óta nem volt példa. A pénteki esemény 2019-ben a közmédia második legnézettebb műsora volt, csak az augusztus 20-ai tűzijáték előzte meg.

Kedden 20 órától a sorsdöntő Wales-Magyarország Eb-selejtezőt közvetíti az M4 Sport (a mérkőzés kezdete 20.45), az m4sport.hu, valamint a Kossuth Rádió.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.