Nagy várakozás előzte meg a címvédő Michelisz Norbert és a Hyundai szereplését a Slovakia Ringen. Ahogy azt korábban megírtuk, a dél-koreai márka bojkottálta a túraautó-világkupa (WTCR) legutóbbi fordulóját Németországban, a szlovákiai forduló előtt viszont engedményeket kapott a kifogásolt turbónyomás értékeiben. Rögtön versenyképesebb lett a Hyundai, Michelisz az időmérőn a márka legjobbjaként a második helyet szerezte meg szombaton.

A vasárnapi három verseny nem sikerült ilyen jól neki. Az elsőn rossz taktikát választott a Hyundai, amikor a félig vizes, félig száraz pályán előre száraz, hátulra esőgumikat tett fel. Verseny közben felszáradt az aszfalt, így az esőgumik elmelegedtek, Micheliszék pedig tapadáshiánnyal küszködve csúszkáltak a pályán. A magyar versenyző a hatodik helyről rajtolva tizedik lett, Tarquini viszont a második helyre hozta be a Hyundait. Pontszerző lett a 11. helyen leintett Tassi Attila is, aki Belgiumban és Németországban felállt a dobogóra, ám a túlsúlyozott Hondával ezúttal nem volt esélye erre.
A második, fordított rajtrácsos versenyen Michelisz a kilencedik helyről indult, és hetedik lett, egyúttal megúszta Tarquini és Tassi versenybalesetét, ami közvetlenül mellette történt. Mindkét versenyző a sóderágyban kötött ki, és Tassi Hondáját nem tudták rendbe hozni a hétvége záró versenyére, ezért számára itt véget is ért a program a Slovakia Ringen.
Michelisz számára a főfutam volt a legérdekesebb, amelyen az időmérőn megszerzett második helyről rajtolt. Meg is előzte a pole pozícióból induló Berthont, az első kanyarban már az első helyen fordult el, ám a második kanyarban hátulról meglökte az autóját Jean-Karl Vernay. Michelisz kicsúszott, nagyot kellett manővereznie, hogy ne csapódjon a szalagkorlátnak, de egészen a 14. helyig visszazuhant. Innen négy előzéssel visszaküzdötte magát tizediknek, a négyszeres világbajnok Yvan Mullert és a jelenlegi bajnoki éllovas Yann Ehrlachert is becserkészte. Közben a Hyundai idénybeli első győzelmét Catsburg szerezte meg.