A Szahíri Nagydíjon a koronavírusos Lewis Hamiltont a partneri együttműködés jegyében a Williamstól kölcsönvett George Russell helyettesíti a Mercedesnél, de a 22 éves brit versenyzőt nem volt könnyű betuszkolni a hétszeres világbajnok autójába. Russell 185 centi magas, tizeneggyel több, mint honfitársa, ám az igazi problémát a nagyobb cipője okozta. Hamilton lábmérete a szigetországi szabvány szerint 9-es (nálunk ez 43-nak felel meg), a W11-es modellben a lábteret ennek megfelelően alakították ki; Russell pedig a 11-es (45,5-es) cipőjével nem fért oda a pedálokhoz. Nem volt mit tenni, 10-es (44,5-es) lábbelit húzott fel – mindent a siker érdekében. Tegnap az első szabadedzés nem is sülhetett volna el jobban a számára, mert ezen ő volt a leggyorsabb 54,546 másodperces köridővel. Nem ilyen időkhöz vagyunk szokva, azonban Szahírban a múlt hétvégi futam után most új vonalvezetésen száguld a mezőny, és a 3543 méteres aszfaltcsík a Formula–1 történetének hetedik legrövidebb pályája. Ugyanakkor a háromnegyedén padlógázzal lehet menni, s így meg is dőlt az eddigi leggyorsabb F1-es körrekord, amit Niki Lauda az 1974-es Francia Nagydíj időmérőjén, az ugyancsak megrövidített dijoni pályán állított fel 58,79 másodperccel.
Helif és Lin sosem lett volna olimpiai bajnok, ha Párizsban már Sebastian Coe a NOB elnöke
Sebastian Coe elővette az aduásznak szánt Helif-kérdést, és kijelentette, ő már egyszer a Nemzetközi Atlétikai Szövetség élén sikerrel oldotta meg a Semenya-ügyet.