A Magyar Nemzeti Filmalap létrejötte óta a Veszettek kapta a legtöbb támogatást a szervezettől, hivatalosan 790 millió forintot. Összehasonlításképpen: Nemes Jeles László Cannes-ban díjazott és Magyarországot az Oscar-versenyben is képviselő Saul fia című filmje ennek kevesebb mint a felét, 321,6 millió forintot kapott.
A Népszabadság pénteki számában megszólaltak az érintettek. A cikk arra hívja fel a figyelmet: a Veszettek sikertelenségének fő okát sokan abban látják, hogy nem volt igazi marketingkampány az alkotás mögött, így nem érte el a nézők ingerküszöbét. A filmalap ezt írta válaszul a Népszabadságnak: „A film rossz fogadtatásában nagy szerepe volt annak, hogy a készítők nem fektettek kellő hangsúlyt a film népszerűsítésére.”
Olyannyira nem, hogy Kálomista Gábor cége, a Veszetteket gyártó Megafilm marketingtámogatásra be sem adott pályázatot a filmalaphoz. Igaz, erre a lehetőségre a filmalap történetében eddig egyedül Bodzsár István pályázott a Swing című filmmel, az elnyerhető összeget később ugyanis vissza kell téríteni.
Kálomista Gábor producer a lapnak azt mondta: letaglózza a Veszettek bukása, de szerinte eleget költöttek marketingre, állítása szerint 21 millió forintot, ugyanannyit, mint a filmalap legnézettebb filmjére, a Coming outra. Majd a magyar mozikat is előveszi, amiért a második héten már csökkentik is a vetítések számát, végül közli, hogy a filmalapos visszatérítendő marketingtámogatás értelmetlen.
A Veszettek nézettségéből pedig szomorú, de kissé talán túlságosan szűk látókörű következtetést von le Kálomista: „ma Magyarországon a társadalmi témájú művekért az emberek nem fizetik ki a mozijegyet”. Ugyanakkor a korábban idézett – Auschwitzban játszódó – Saul fia sem könnyű darab, mégis, 10 541 nézős első hétvége után jelenleg 90 ezer nézőnél tart.