Még meg sem nyitották a Puskás Ferenc Arénát, már megszólalt a kákán is csomót kereső ellenzék. A 24.hu hírportál például azzal az öles címmel tálalt leleplezéssel állt elő, hogy „A Puskás Aréna menedzsmentje elfelejtett szólni 68 ezer nézőnek: nincs parkolóhely.” Zugló új, szocialista polgármestere, Horváth Csaba sem felejtett el aggodalmaskodni a stadionavató kapcsán tartott sajtótájékoztatóján, hogy mekkora parkolási gondokkal kell számolniuk a látogatóknak. Ők már a kivitelezés során jelezték a beruházónak: az új létesítmény méretéhez és várható látogatottságához képest nagyon kevés a parkolóhely, mindössze ötszáz kocsi fér el.
Szegény szurkolók nem tudnak majd autóval elmenni a stadion kapujáig. Szűzanyám!
Nyilván maguk a huhogók is pontosan tudják (már hogyne tudnák), hogy a nagy európai futballarénák közelében sincsenek autóparkoló-monstrumok, mindenütt a tömegközlekedésre alapozzák a pályák megközelítését. Több ezer, tízezer autónak kijutni egy parkolóból elképesztő közlekedési káoszt és hosszú órákat jelentene, már csak azért is, mert a boldogtalan gyalogosokat is kerülgetni kell. Egész Budapest bedugulna, ha pénteken 68 ezer szurkoló autóval indulna a Puskás-stadionhoz. De miért is menne kocsival a drukker, amikor ott az M2-es metró (amit nyilván sűríteni fognak) meg az 1-es villamos, kisebb sétával elérhető a M4-es metró, és a Thököly úti buszok sincsenek túl messze.
Megjegyzem, a parkolóhely-mizéria leghangosabbjai éppen azok a zöld „klímaaktivista” ellenzékiek, akik „civilben” éjjel-nappal az autómentes nagyvárosért háborognak. Akkor most mi van?