A Yahoo nem kér a Facebookból

A vállalat hamarosan az összes alkalmazásából száműzi a Facebook-, illetve Google-bejelentkezési lehetőséget.

SZB
2014. 03. 06. 5:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Yahoo lépése azért meglepő, mert alig öt évvel ezelőtt, 2009 végén kötöttek hosszú távú szerződést Mark Zuckerberg cégével. „A Yahoo folyamatosan igyekszik javítani a felhasználói élményen, amely először a Yahoo Sports Tourney Pick’Em nevű játék bejelentkezési folyamatát érinti. Mostantól arra kérjük a felhasználókat, hogy a Yahoo-ID-vel jelentkezzenek be az alkalmazásba, ezáltal lehetővé tesszük számunkra, hogy a legjobb személyre szabott élménnyel gazdagodjanak” – nyilatkozta a cég szóvivője.

A döntés hátterében az állhat, hogy a 21. században értékessé váltak a személyes adatok (célzott reklámok, profilozás stb.), melyeket a közösségi portálokon sokan önként és dalolva megosztanak a nagyvilággal. A Yahoo érthető okokból a jövőben nem szeretné megosztani saját ügyfeleinek adatait a riválisnak számító cégekkel, ugyanakkor az átállás során valószínűleg veszíteni fog néhány felhasználót, akik korábban éltek az Facebook- vagy Google-belépési lehetőséggel, de nem rendelkeznek Yahoo-ID-vel.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.