A Yahoo lépése azért meglepő, mert alig öt évvel ezelőtt, 2009 végén kötöttek hosszú távú szerződést Mark Zuckerberg cégével. „A Yahoo folyamatosan igyekszik javítani a felhasználói élményen, amely először a Yahoo Sports Tourney Pick’Em nevű játék bejelentkezési folyamatát érinti. Mostantól arra kérjük a felhasználókat, hogy a Yahoo-ID-vel jelentkezzenek be az alkalmazásba, ezáltal lehetővé tesszük számunkra, hogy a legjobb személyre szabott élménnyel gazdagodjanak” – nyilatkozta a cég szóvivője.
A döntés hátterében az állhat, hogy a 21. században értékessé váltak a személyes adatok (célzott reklámok, profilozás stb.), melyeket a közösségi portálokon sokan önként és dalolva megosztanak a nagyvilággal. A Yahoo érthető okokból a jövőben nem szeretné megosztani saját ügyfeleinek adatait a riválisnak számító cégekkel, ugyanakkor az átállás során valószínűleg veszíteni fog néhány felhasználót, akik korábban éltek az Facebook- vagy Google-belépési lehetőséggel, de nem rendelkeznek Yahoo-ID-vel.
A Yahoo nem kér a Facebookból
A vállalat hamarosan az összes alkalmazásából száműzi a Facebook-, illetve Google-bejelentkezési lehetőséget.
2014. 03. 06. 5:40
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!