A második helyen van az Apple 147,8 milliárd dollárral, a harmadik helyen az IBM 107,5 milliárd dollárral, a negyediken a Microsoft 90,1 milliárd dollárral, azaz a listát nagy fölénnyel a technológiai vállalatok vezetik.
A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 12 százalékkal nőtt egy év alatt, 2600-ról 2900 milliárd dollárra. 2013 jó év volt, 2006 óta gyűjt adatokat a Millward, és 2009 óta az átlagos éves növekedési ütem csak 6 százalék volt.
A listán egyértelműen domináns szerepük van az amerikai és európai márkáknak, indiai márka nem is jutott be a száz legértékesebb közé, afrikai csak egy, és a listán szereplő kínai márkák száma csökkent.
A száz vállalat iparági megoszlás szerint összesen 14 kategóriába sorolható. A márkák értéke minden kategóriában emelkedett, legjobban a ruházati cikkeket gyártó és forgalmazó cégeké (29 százalékkal), legkevésbé az olaj- és gázipari cégeké (3 százalékkal).
Új trendek is megfigyelhetők a listán szereplő vállalatok között: nagyobb szerep jut a közösségi médiának. A 21. helyet elérő, 35,7 milliárd dolláros márkaértékkel rendelkező Facebook már szerepelt a listán korábban is, de most először jutott fel a Twitter (71. hely 13,8 milliárd dollárral) és a Linkedin (78. hely, 12,4 milliárd dollár).