A Harley-Davidson Budapest az MTI-t arról tájékoztatta, hogy a LiveWire, az első elektromos hajtású Harley-Davidson modell egyelőre nem kerül kereskedelmi forgalomba, mivel a projekt kifejezetten a márka rajongótábora elvárásainak felmérésére indult. Az elektromos motorkerékpárt a márka egy kiválasztott vásárlói köre próbálhatja ki a jövő héttől. A legendás 66-os út (Route 66) végigmotorozásával kezdő 2014-es amerikai túra harminc Harley-márkakereskedést keres majd fel. A motorértékelő túra jövőre Kanadában és Európában folytatódik.
„Amerikára mindig is jellemző volt, hogy folyton újraértelmezte saját magát – idézi a közlemény Matt Levaticht, a Harley-Davidson Motor Company elnök-vezérigazgatóját. – A LiveWire a vásárlóink véleményére alapozó újabb izgalmas kezdeményezés.”
„A LiveWire sokkal inkább hasonlít az első elektromos gitárra, mint elektromos autóra” – fogalmazott Mark-Hansd Richer első alelnök, marketingigazgató.
A Harley-Davidson Inc. áprilisban a vártnál nagyobb, 265,9 millió dolláros első negyedéves nyereségről számolt be. Az értékesítési árbevétel az előző évihez képest 10,2 százalékkal 1,73 milliárd dollárra nőtt az első negyedévben. A beszámolási időszakban a Harley-Davidson 80 682 motorkerékpárt szállított le disztribútorainak világszerte, 7,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.