Bár még csak a béta verzió pörög a világhálón, de az nagyon! Óránként 31 ezren csatlakoznak az oldalhoz, noha néhány nappal korábban ez a szám „csak” 4-5 ezer volt. Bár nem azzal reklámozza magát az Ello, hogy a Facebook, vagy a Twitter legyőzésére jött létre, a cég filozófiája szerint ez teljesen egyértelmű. A startup-fejlesztők leginkább a célzott reklámokra, valamint arra rágtak be, hogy a közösségi oldalak mindent számon tartanak a felhasználókról, a cégek pedig termékként tekintenek ránk.
A projektben részt vevő egyik művészeti vezető, Jon Harney a következőt nyilatkozta ezzel kapcsolatban: „Nem akarok reklámokat látni, én csak arra vagyok kíváncsi, hogy az emberek milyen érdekes posztokat raknak ki. Az Ello visszatér a gyökerekhez. A az üzenet, hogy „vásárolj-vásárolj-vásárolj!” itt nem kap hangsúlyt”.
A 2014 áprilisában létrehozott Ello teljesen letisztult felületet kapott. Bejegyzések, linkek és fotók megosztása mellett természetesen kommentelésre és mások követésére is van lehetőség. Reklámok és like-gomb egyelőre nincs, de valószínűleg a jövőben lesz valami hasonló jelentésű opció. Az oldal az elmúlt napokban hihetetlenül népszerűvé vált, noha egyelőre csak meghívóval lehet regisztrálni. Ha az új profilt létrehozók száma továbbra is exponenciálisan növekszik, akkor egy év múlva már a nagy riválisoknak is komolyan kell venniük az Ellót.
.