Az évente kiadott, több mint 22 500 emberrel készült interjún alapuló jelentés megállapította azt is, hogy egyre többen néznek videókat mobileszközökön, a fogyasztók 61 százaléka használja erre okostelefonját, ami 2012 óta 71 százalékos növekedés. Ha figyelembe vesszük a tableteket, laptopokat és az okostelefonokat, akkor a tinédzserek a televízió- és videónézéssel töltött idejük közel kétharmadát mobileszközön töltik – áll a jelentésben.
A készítők rámutattak arra is, hogy az emberek egyre kíváncsibbak a fogyasztók által létrehozott tartalmakra, csaknem minden tizedik fogyasztó naponta három óránál hosszabb ideig néz videót a YouTube-on. A YouTube fokozott előtérbe kerülése megnövelte az oktató és ismeretterjesztő videók népszerűségét is, a fogyasztók hetente átlagosan 73 perc ilyen tartalmat néznek a jelentés szerint.
A lineáris – hagyományos – televízió ugyanakkor kulcsfontosságú marad a kutatás készítői szerint, elsősorban azért, hogy hozzáférést biztosít olyan prémium- és élő tartalmakhoz, mint a sportesemények, illetve a közösségi értéke miatt. Ebből a szempontból a televízió gyakran tölti be a „családi tábortűz” szerepét – olvasható az Ericsson jelentésében.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!