Újabb szponzorok hagyták el Blatteréket

Három „másodvonalbeli” szponzor nem hosszabbítja meg szerződését a Nemzetközi Labdarúgó-szövetséggel.

TK
2015. 01. 23. 19:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Castrol, a Continental és a Johnson & Johnson döntött úgy, hogy nem újítja meg a korábbi megállapodást. Ez a három cég tagja volt annak a nyolcnak, amely együttesen 524 millió dollárt fizetett a FIFA-nak a tavalyi, brazíliai vb-vel összefüggésben. A Budweiser és a McDonald’s ugyanakkor már hosszabbított a következő, oroszországi világbajnokságig.

Korábban két főtámogató, a Sony és az Emirates jelezte, hogy nem kívánja folytatni az együttműködést. A FIFA, amelynek több mint négymilliárd dollár volt a bevétele a tavalyi vb-n, így is stabil lábakon áll, ugyanis szinte biztos, hogy a főszponzoroknál a Samsung és a Qatar Airways új belépő lesz, a Gazprommal pedig már aláírták az egyezséget.

A FIFA az új marketingstratégiájának és a korábbinál is előnyösebb televíziós szerződéseknek köszönhetően ötmilliárd dolláros bevétellel számol a 2018-as torna kapcsán.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.