Gyurcsány Ferenc kormányfő emberének számít az a Bobvos György, aki sajtóhíradások szerint Mándoki Zoltán MÁV-vezérigazgató utódja lehet – állítják a lapunk által megszólaltatott források. Ugyancsak e névtelenséget kérő források szerint szocialista és szabad demokrata alkuk következtében új leosztás érvényesül majd a hatalmas adósságállománnyal rendelkező, de eddig még mindig szanált nagyvállalat irányításában. Többek szerint még nem ért véget az erőpróba, kérdés ugyanis, hogy Mándoki Zoltán távozása után mi lesz a sorsa az SZDSZ-ből érkezett Gál Gyula elnök-vezérigazgatónak. Lehet, hogy nem csak a MÁV dolgozóit irritálta a többtucatnyi, korábban a Molnál dolgozó menedzser 1,5 millió forintos havi jövedelme. Az informatikai fejlesztésekért felelős csúcsvezető kinevezése mögött ugyanúgy Kóka János és Gyurcsány megegyezését sejtik MÁV-informátoraink, mint a Mándoki távozását valószínűsítő hírek esetében.
A Nemzeti Autópálya (NA) Rt.-nél is a második vonal, elsősorban a pénzügyi vezetők cseréjét szorgalmazza a közlekedési tárca. Az NA Rt.-nek a napokban kellett felvennie 63 milliárd forint hitelt, amelyre eredetileg váltókibocsátással kellett megteremtenie a fedezetet. Tóth Judit, a GKM szóvivője kérdésünkre kijelentette, hogy a hitelfeltétel megtörtént, ám nem közölte, hogy milyen technikával.
Információink szerint a sikeres hitelfelvételt követően távoznia kell Császár Katalinnak, a pénzügyi vezetőnek, s vele több vezérigazgató-helyettesnek is. A személycserék lehetséges célja, hogy a Gyurcsány– Kóka tandem ellenőrzése alá vonjon olyan pozíciókat, ahol nagy mennyiségű költségvetési pénz sorsáról döntenek.
Öt autó ég az M7-esen, Fülénél