Rekordösszegű közpénzt, 3,5 milliárd forintot költ a jelenlegi kormány 2006 tavaszáig saját maga népszerűsítésére, nem létező programjának reklámozására – jelentette ki tegnap a gazdasági tárca (GKM) épületének bejárata előtt Dobó László fideszes képviselő. A honatya szerint a Miniszterelnöki Hivatal kétmilliárd forintot költhet kormányzati kommunikációra. Azt viszont nem tudni, hogy mennyibe kerül a GKM laphirdetésekből álló kampánya. A képviselő rámutatott: munkahelyek ezrei szűnnek meg, az államadóság mértéke kritikus, az államháztartás hiánya is az év első hat hónapjában elérte az egész évre tervezett szintet. Vagyis az élet bármely területét nézzük, nem láthatjuk a kirobbanó sikert – mondta Dobó László. A honatya feltételezése szerint a következő hetekben a többi szakminisztérium is hasonló, közpénzből fizetett propagandát folytat majd a magyar sajtóban. Miközben a polgári kormány a választás évében is összesen csak egymilliárd forintot költött a Széchenyi-terv ismertetésére, ami egyébként óriási mértékű magántőkét mozgatott meg.
Frakcióvezetőt cserél a Tisza a fővárosban
