Művészet és üzlet

Új, Arts & Business menedzsment, művészetimenedzser-képzés indul a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán. A szakirányú továbbképzési szakról tartottak sajtótájékoztatót a Szépművészeti Múzeum Millenniumi termében.

Molnár Györgyi
2007. 12. 12. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Baán László, a Szépművészeti Múzeum főigazgatója a tájékoztató helyszínéül szolgáló Millenniumi terem szimbolikus jelentőségére hívta fel a figyelmet. Az intézmény legfelső szintjén található szobát, más néven szponzori termet ugyanis a múzeum támogatóinak hozzájárulásaiból létesítették. Baán László hangsúlyozta a művészet és üzlet találkozásának fontosságát, s szemléltette hatékonyságát, kölcsönösségét. A Budapesti Kommunikációs Főiskola képzésének célja egy átfogó, általános, strukturált, gyakorlati jellegű képzés – mondta Kiss Pál István, a főiskola vezérigazgatója. Kiemelte, hogy a három félévből álló kurzus középpontjába a kulturális intézmények és az üzleti szféra között létrejövő valódi partnerséget emelték, szemben az eddig ismert egyoldalú adományozással. A sajtótájékoztatón Török András, a Summa Artium Kht. igazgatója felhívta a figyelmet arra, hogy magánemberek, mecénások szívesen állnak ki egy-egy kulturális program mellett. A képzés egyedülállósága a gyakorlati helyszíneken folytatott tanórákban rejlik, illetve abban, hogy más intézmények művészetimenedzser- képzéseivel szemben nem csupán a kultúra, hanem az üzleti élet világával is megismerteti a hallgatókat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.