Baán László, a Szépművészeti Múzeum főigazgatója a tájékoztató helyszínéül szolgáló Millenniumi terem szimbolikus jelentőségére hívta fel a figyelmet. Az intézmény legfelső szintjén található szobát, más néven szponzori termet ugyanis a múzeum támogatóinak hozzájárulásaiból létesítették. Baán László hangsúlyozta a művészet és üzlet találkozásának fontosságát, s szemléltette hatékonyságát, kölcsönösségét. A Budapesti Kommunikációs Főiskola képzésének célja egy átfogó, általános, strukturált, gyakorlati jellegű képzés – mondta Kiss Pál István, a főiskola vezérigazgatója. Kiemelte, hogy a három félévből álló kurzus középpontjába a kulturális intézmények és az üzleti szféra között létrejövő valódi partnerséget emelték, szemben az eddig ismert egyoldalú adományozással. A sajtótájékoztatón Török András, a Summa Artium Kht. igazgatója felhívta a figyelmet arra, hogy magánemberek, mecénások szívesen állnak ki egy-egy kulturális program mellett. A képzés egyedülállósága a gyakorlati helyszíneken folytatott tanórákban rejlik, illetve abban, hogy más intézmények művészetimenedzser- képzéseivel szemben nem csupán a kultúra, hanem az üzleti élet világával is megismerteti a hallgatókat.
Doppingügybe keveredett, Milák Kristóf példáját követi a különleges olimpiai bajnok
