Rávilágított: a Nemzeti Közlekedési Hatóság nem azért írt elő számos közúti és közösségi közlekedést érintő beruházást a kormányzati negyed megvalósításához, mert kötözködni akart, hanem azért, hogy az egyébként is zsúfolt Nyugati teret és környékét alkalmassá tegye a hatalmas többletforgalmat generáló épületegyüttes befogadására. Ráadásul a jelenlegi koncepció megvalósulása esetén ki kell vágni egy fasort, vagyis ez tekinthető a magát környezetvédőnek, zöldnek nevező koncepció első áldozatának. Wertán úgy vélte, romlik a környéken a közúti közlekedés áteresztőképessége, ingyenes parkolóhelyek százai szűnnek meg, s a munkakezdéskor, illetve munkavégzés idején megbénul a forgalom. Attól is tart, ha elkészül a negyed, szinte semmi kapcsolódó közlekedési fejlesztés nem történik.
Részletek a 13. oldalon
Megerősíti a kormány a kis és közepes cégeket - ez a jövő évi költségvetés egyik célja