Szépítene az SZDSZ

2007. 12. 13. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Fizetett hirdetésekben indított kampányt az egészségügyi „reform” népszerűsítésére az SZDSZ. A párt tegnapi frakcióülésén maga Kóka János pártelnök jelentette be, reformdiskurzust indítanak, hogy a korábbinál hatékonyabban magyarázzák el a „reformok” lényegét. – Olyan mértékben elfogyott a levegő a reformok körül, hogy ennek viszszaépítése nélkül azok megbízható végrehajtását nehéz lenne előre jósolni – fogalmazott. Kóka János azt is elismerte, hogy a kampány tematikájában hasonlít a népszavazási kampányra, de az utóbbit csak akkor fogják megindítani, ha arról döntés születik.
A reklám fő gondolata: „Csukott szemmel azt gondolunk az egészségügyről, amit akarunk.” A párt által létrehozott honlapon (www.nyitottszemmel.com) csak regisztráció után lehet voksolni a Fidesz népszavazási kérdéseire. Rendhagyó módon az internetes szavazás aktuális állását nem lehet a honlapon megtekinteni, azt minden regisztrálónak az e-mail címére küldik el. Tegnap délután mindhárom kérdésben (vizitdíj, kórházi napidíj, tandíj) ennek ellenére is többségben voltak az igenek. A honlapon az SZDSZ azzal fenyeget, hogyha igennel szavazunk, akkor hosszabbak lesznek a rendelőkben a sorok, és bizonytalan helyzetbe kerülnek az egészségügyi intézmények Eközben az SZDSZ-es vezetésű Egészségügyi Minisztérium is fizetett hirdetésekben kezdett nagyszabású kampányt közpénzből a „reformok” népszerűsítésére. Reklámjuk szerint a vizitdíjnak és a kórházi napidíjnak köszönhetően novembertől kétszeresére tudják emelni azt az összeget, amit a kórházak étkeztetésre fordíthatnak, vagyis a propaganda szerint „a vizitdíj és a kórházi napidíj azt jelenti: mindenkinek jár a jobb ellátás”.
Pesti Imre fideszes képviselő tegnap Horváth Ágnes szakminiszterhez fordult írásbeli kérdéssel, arra várva választ, mennyi közpénzt fordított az Egészségügyi Minisztérium azokra a hirdetésekre, amelyekben a kórházi étkeztetés színvonalának javítását reklámozzák.
A Hír Televíziónak nyilatkozva az egészségügyi miniszter utóbb elárulta, hogy a propagandaakcióra 48 millió forintnyi közpénzt költ a tárca.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.