A Szonda Ipsos és a Gemius Hungary által végzett gemius/Ipsos Audience közönségmérés szeptemberi eredményei alapján a teljes hazai internetezésre fordított idő 3 százalékát töltötték el a felhasználók videomegosztó oldalakon, míg a televíziós webhelyekre csak az összes idő 0,5 százaléka jutott. Ez a különbség a látogatók számát tekintve kevésbé markáns, de így is elmondható, hogy csaknem minden második internetező (47 százalék) látogatott meg legalább egy alkalommal videomegosztó oldalt, míg televíziós csatornák internetes megjelenéseit csak minden harmadik internethasználó (34 százalék) választotta. Mindehhez azt is célszerű figyelembe venni, hogy a videomegosztó oldalak látogatottsága nem tartalmazza azokat az eseteket, amikor a feltöltött videotartalmat külső oldalon beágyazva nézték a netezők, márpedig a hazai nagy híroldalaknál is egyre gyakoribb, hogy ilyen tartalmakat használnak fel.
A televíziók közül a leglátogatottabb weboldal a Hír TV-é, amelyet az Rtlklub.hu követ. A legmagasabb felhasználószámú angol nyelvű híroldalt, a BBC-ét csaknem 90 ezren látogatták Magyarországról. A tévés oldalak közül szintén a Hirtv.hu-n töltötték el a legtöbb időt, 184 ezer órát, átlagosan egy látogató valamivel több, mint 30 percet tartózkodott szeptemberben az oldalon. Ezt még az online televíziós portfóliók együttes eredményei sem haladják meg.
„Egy afrikai gyereknek keményebb az élete” – a testvére durván beszólt Zverevnek
