
A King of the Baggers versenysorozatban induló gyári Harley-Davidson utcai változata a CVO Road Glide RR, azaz Race Replica, amelyről azt mondják, hogy 90%-ban megfelel a versenygépnek. Talán ennek köszönhető, hogy a vételára 110 000 dollár, azaz 41,3 millió Ft...

A 131 köbinches (2147 köbcenti) Screaming Eagle blokk teljesítménye 153 LE (5750/perc), nyomatéka 204 Nm (4750/perc), a kipufogógázok Akrapovic rendszeren át távoznak. Esztergálással készítik a hengerfejeket, újak a vezérműtengelyek, a pillangószelep 68 mm átmérőjű, a leszabályozási fordulatot 6500/percre emelték. A Racing King 6 fokozatú váltót a versenygépről veszik át, ahogy az Öhlins első villát és hátsó rugóstagot is, no meg a Brembo fékrendszert. A menetkész tömeg 356 kg, menetteljesítmény-adatokat nem közöltek, csak annyit, hogy balra 36, jobbra 37°-os szögben lehet bedönteni a gépet. A hátsó lengőkart egy nagy alumíniumtömbből esztergálják és jól láthatóan meghagyják a megmunkálási nyomokat. A teljes karosszéria, beleértve a dobozokat is karbonszálas műanyagból készül.

A kényelem érdekében a versenygéphez képest máshol helyezkednek el a lábpedálok, a törvényi előírásoknak megfelelő világítás és kipufogó mellett még a Rockford Fosgate hifi jelenti az eltérést. A lökettérfogatnak megfelelően csak 131 példányt készítenek a Harley-Davidson CVO Road Glide RR-ből, és nem lesz egyszerű hozzájutni. Csak az USA-ban forgalmazzák a gépet, a legnagyobb márkakereskedések kapnak lehetőséget 1-1 példány értékesítésére, azon belül pedig sorsolással döntik majd el, ki lesz az, aki 110 000 dollárt fizet majd a közútra szabadított King of the Baggers versenygépért.