
Amikor bemutatkozott a Stellantis által az 1,2 literes turbómotorral és a hatfokozatú duplakuplungos váltóba épített 48 voltos villanymotorral megvalósított öntöltő hibrid hajtás, azt 100 illetve 136 lóerős rendszerteljesítménnyel kínálták-kínálják. A Peugeot 2008-as árlistájában (például Franciaországban) már 145 lóerős rendszerteljesítménnyel szerepel a Hybrid e-DCS6-os hajtás, ráadásul ezzel párhuzamosan takarékosabb is lett: a szabványos átlagfogyasztás 1 decivel 4,9 l/100 km-re csökkent. A CO2-kibocsájtás szám szerint 113-ról 110-111-re mérséklődött, azaz úgy tűnik épp csak átlépte a kerekítési határt a fogyasztáscsökkenés. Várható, hogy a Hybrid 145 e-DCS6 hibrid hajtás a Stellantis más járműveiben is megjelenik, a CO2-csökkenés miatt inkább előbb, mint utóbb.
