Erősebb és takarékosabb lett a Peugeot 2008 Hybrid

Az eddigi 136 helyett már 145 lóerős rendszerteljesítményű a Peugeot 2008 Hybrid e-DCS6, és még a szabványos fogyasztás is csökkent.

2025. 03. 19. 10:20
Fotó: Peugeot
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.
 

Amikor bemutatkozott a Stellantis által az 1,2 literes turbómotorral és a hatfokozatú duplakuplungos váltóba épített 48 voltos villanymotorral megvalósított öntöltő hibrid hajtás, azt 100 illetve 136 lóerős rendszerteljesítménnyel kínálták-kínálják. A Peugeot 2008-as árlistájában (például Franciaországban) már 145 lóerős rendszerteljesítménnyel szerepel a Hybrid e-DCS6-os hajtás, ráadásul ezzel párhuzamosan takarékosabb is lett: a szabványos átlagfogyasztás 1 decivel 4,9 l/100 km-re csökkent. A CO2-kibocsájtás szám szerint 113-ról 110-111-re mérséklődött, azaz úgy tűnik épp csak átlépte a kerekítési határt a fogyasztáscsökkenés. Várható, hogy a Hybrid 145 e-DCS6 hibrid hajtás a Stellantis más járműveiben is megjelenik, a CO2-csökkenés miatt inkább előbb, mint utóbb.
 

 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.