Új autómárkával bővült a Stellantis-portfólió

A kínai piac számára hozták létre a Hedmos nevű autómárkát, amely alatt újenergiás járműveket kínálnak.

2025. 03. 07. 14:00
Fotó: Hedmos
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.
 

Még nem halott a Dongfeng Peugeot Citroën vegyesvállalat, bár a csúcsot jelentő 2015-ös 700 000 darab után 2020-ra évi 50 000 darabra esett vissza az értékesítés, azért még látnak reményt a megmenekülésre. Ennek érdekében új autómárkát alapítottak Hedmos (az angol head és most kifejezésekből származik, kb. leginkább elölnek lehet fordítani) néven, ami a kínai piac számára készít újenergiás járműveket. A sort egy akkumulátoros-elektromos szabadidő-autó nyitja májusban, ennek a hírek szerint Fukang 06 lesz a neve – ezzel az 1992-2009 között helyben gyártott Citroën ZX-et idézik. A meglévő Dongfeng Peugeot Citroën márkakereskedésekben lehet majd megvásárolni a Hedmos Fukang 06-ost, amelynek a karosszériája 4670 mm hosszú, 1900 mm széles és 1617 mm magas, ehhez 2775 mm-es tengelytávolság tartozik. Helyi beszállítótól érkezik a 218 lóerős hajtómotor és az egyelőre ismeretlen kapacitású, LFP-kémiájú akkumulátor. 
 

 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.