A gyár szerint a kétszínű ID.Buzz a nyerő, fizeti a kereskedőknek a fóliázás árának a felét

Az USA-ban úgy próbálják felpörgetni a VW ID.Buzz-eladásokat, hogy kétszínű autókat adnak a vásárlóknak, amit utólagos fóliázással valósítanak meg.

2025. 04. 19. 14:34
Fotó: Volkswagen / SAM DOBBINS
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.
Fotó: SAM DOBBINS

Sokat vártak az Egyesült Államokban a Volkswagen ID.Buzz kisbuszra, mert csak a később érkező nyújtott karosszériaváltozatot viszik oda. Hannoverben gyártástechnikai okokból a gyártás felfuttatásakor csak egyszínű – fekete, fehér és szürke – autókat tudtak nagy számban készíteni, ezért a legtöbb USA-ba küldött márkakereskedői készlet ilyen. Amelyeket nehezen tudnak eladni, 2025 első negyedévében mindössze 1901 példányt értékesítettek az Egyesült Államokban.

 

Ez tarthatatlan, ezért a forgalmazó úgy próbál javítani a helyzeten, hogy felkérte a márkakereskedőket arra, hogy utólagos fóliázással készítsenek kétszínű példányokat a náluk lévő ID.Buzz kisbuszokból, a mintegy 3000 dolláros költség felét pedig magára vállalja, tehát az ügyfélnek csak 1500 dolláros felárral kell számolni – ami egy nagyságrendileg 60-70 000 dolláros villanyautónál elenyésző. A Volkswagen egyébként is partnere a Wrapmate nevű fóliázással foglalkozó cégnek, az ő termékeik segítségével készülnek a kétszínű VW ID.Buzzok.
 

Photo: James Lipman
Fotó: James Lipman

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.