
Noha két új villanyautója is van a Jeep márkának az észak-amerikai piacon, se a Wagoneer S, se a Recon nincs ott a 2025-ös húsvéti szafarira készített tanulmányok között. Hivatalosan ezt azzal indokolják, hogy a Wrangler és Gladiator típusok gyári kiegészítőit akarták előtérbe helyezni – jelenleg csúcstartó ez a két típus az elérhető gyári tartozékok számának tekintetében.
Jeep Rewind

A nyolcvanas évek giccses megjelenését kapta ez a Wrangler, amivel a Gen X és Millenial generációk nosztalgiahullámát lovagolja meg. A Grimace Purple fényezést neon grafikával, hasonló stílusú üléskárpittal egészítik ki, nem hiányzik az első ülések közül a hordozható CD-lejátszó sem. Az AEV tuningcég szállította a 17 colos, „telefontárcsa” felniket, amelyekre nagy átmérőjű terepmintás abroncsokat szereltek. Az egyedüli, nem a nyolcvanas éveket idéző részlet, hogy 8 fokozatú automatikus váltót használnak – a 2,0 literes turbómotor már nem érhető el 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval.

Jeep Bug Out 4xe

A terepen túrázók számára alakították át a 4 ajtós Wranglert. Megszabadultak a hátsó ajtóktól és ülésektől, a karosszériát megnyújtották 30 centivel – ott ér véget, ahol egyébként a pótkerék, tehát a teljes jármű nem lett hosszabb –, hogy ezzel is nagyobb rak-/életteret biztosítsanak, a tetőt 10 centivel emelték meg. A karbonból készített hátsó részben függőágy-felfogatási pontok vannak. A karosszéria hátsó részében még kiegészítő áramforrást is elhelyeztek, ami a kempingezést teszi kellemesebbé. A Forgeline felnikre 37 col átmérőjű BFGoodrich KM3 abroncsokat szereltek. A matt szürke fényezést sárga kontrasztokkal dobják fel.
Jeep Wrangler 4xe Rubicon Sunchaser

A Mopar divízió készítette el ezt a terepjárót, hogy a lehető legjobb fényben tüntesse fel az általa kínált gyári kiegészítőket. A karosszériát selymesfényű fekete/Solar Flash sárga színre fényezték, a hátsó oldalablakok elé tárolódobozokat szereltek, a tető elején elhelyezett kiegészítő lámpa érdekessége, hogy a szélső modulokat kézzel lehet irányítani, így nem csak a jármű előtti területet tudják azok bevilágítani. Azért nem feledkeztek meg a kényeztetésről sem a Mopar munkatársai, az utasteret kétszínű bőrrel kárpitozták át.
Jeep Convoy

Egy Gladiator Mojave megjelenését alakították át teljesen új, a hatvanas években a hadsereg által használt J-sorozatú teherautók stílusában készített orral. A főfényszórók és a ködlámpák helyén kifejezetten terephasználatra optimalizált, sárga fényű LED-eket helyeztek el. A Ghost Ops fantázianevű szürke fényezés mellett barna tető és félajtók teszik egyedivé a megjelenést. A Warntól származó 17 colos célfelnikre 40 col átmérőjű BF Goodrich Krawler sziklamászásra optimalizált abroncsokat szereltek, szükség esetén még egy 5,4 tonnás csörlőre is lehet számítani.
Jeep Wrangler 4xe Blueprint

Jelen esetben az történt, hogy a gyári tartozékkatalógusból vettek negyven tételt, amelyet aztán felszereltek egy Wrangler 4xe-re. Hogy mindenki számára nyilvánvalóak legyenek ezek, Mopar Blue színnel emelik ki ezeket. A nehezebben látható extrák közé tartozik az 5 centis emelés.
Jeep J6 Honcho

Eredetileg egy 4 ajtós Wrangler Rubicon volt az itt látható pickup, amelyet aztán a Jeep formatervezői és mérnökei 2,4 méteres platóval rendelkező haszonjárművé alakítottak. Az egészet aztán megfejelték némi retró grafikával. Nem spóroltak a csövekkel, ilyenből készült a küszöbvédő, a bukókeret és az első lökhárító-védő elem.

Jeep Gladiator High Top Honcho

Tavaly ilyenkor debütált a High Top tanulmány, Dana 60-as hidakkal, AccuAir légrugókkal. Idénre retró megjelenéssel fejlesztették tovább a Gladiator Rubicon alapján épített pickupot, ami a látványos fényezés mellett fehér acélfelnikre szerelt, 40 col átmérőjű BF Goodrich KO3-as abroncsokat jelent.
