
A modern elvárásoknak megfelelő túraautó a Genesis X Gran Equator tanulmány, ennek megfelelően szabadidő-autó karosszériát kapott. Minimalista a stílus, hiányoznak a látványos lemezhullámok, nagyon hosszú az orr, karcsú az üvegház. A névválasztással nem az egyenlítőre utalnak, hanem az arab lovak világában a legjobb csődört jelölik Equator néven, a Genesis szerint azokhoz hasonlóan megtalálták az ideális egyensúlyt a kecses megjelenés és a munkabíró képesség között.

Értsd: nemcsak a divat miatt lett magas építésű a karosszéria, de a 24 colos felnik Beadlock-kialakítást kaptak, tehát extrém alacsony keréknyomással is lehet haladni, ha a terepviszonyok azt követelik. Csak négy ülőhelyet találunk a bézs-kék színű utastérben, mindegyiknél masszív kapaszkodók segítik az utasokat az egyensúly megtartásában. Magától értetődően teljesen digitális a belső, de a formatervezők lemondtak a mindent eluraló nagy méretű képernyőkről, helyette középen négy kerek kijelzőt helyeztek el, a kormány mögött három kerek digitális kijelző tájékoztat. Azért arra nem tudták magukat rávenni az alkotók, hogy visszahozzák az az analóg kapcsolókat…

A Genesis X Gran Equator technikájáról semmit nem árultak el, ahogy az esetleges sorozatgyártásba kerülésről sincs információ. Csak annyit mondanak, hogy a letisztult formavilág a márka jövőbeli modelljeinek megjelenését vetíti előre, és az integrált tetősínek és a vízszintesen kettéosztott csomagtérajtó is olyan részlet, aminek van jövője a formatervezők szerint.