
A Frontline Cars a klasszikus MG-modellekre specializálódott, eddig az MGB különböző változataihoz kínáltak átalakításokat, mostantól kezdve az előd MGA is kérhető modernizált változatban. Arra nagyon ügyeltek, hogy kívülről minden maradjon eredeti, egyedi kivételnek a modern LED-es fényszórók számítanak, persze az ügyfél dönthet a színről, illetve hogy teljes méretű szélvédőt kér vagy megelégszik a versenyautókon használt, kis méretű üveg légterelőkkel.

Amíg a karosszériánál messzemenően követik az eredetit, a technikát teljesen lecserélik a Frontline szakemberei. Megszabadulnak a laprugóktól, amelyek helyére szereléssel állítható Nitron rugóstagok kerülnek – a hátsó merev híd rögzítését átalakítják –, részlegesen önzáró differenciálművet építenek be, az összes csapágyat lecserélik megerősített darabra. Elöl négy-, hátul kétdugattyús nyerget használó fékeket építenek be, az elektromos kormányszervó rásegítése állítható.

Ford Duratec négyhengeres szívómotorokat kínálnak, a kétliteres változat 225 lóerős, de létezik 2,5 literes blokk is 290 lóerővel – közös mindkettőben a hengerenkénti pillangószelep és a rozsdamentes acél kipufogórendszer, és hogy ötfokozatú kézi kapcsolású váltó csatlakozik hozzájuk. Ezek a modern benzinesek nyolcvan kilóval könnyebbek a gyári motornál. Amíg eredetileg az MGA 68–109 lóerő és 902 kg-ot nyom, a Frontline MGA 225–290 lóerős, és mindössze 815 kg a tömege. Vételárat nem tudnak mondani, mert minden egyes példány egyedi kialakítást kap, azt azonban elárulták, hogy az első darabokat 2026 nyarán adják át a megrendelőknek.
