
Már behajózták Európa felé a Mazda 6e első szállítmányát, amikor a Sanghaji Autószalonon bemutatkozott a sorozatgyártásra kész, de hivatalosan még tanulmány-stádiumban lévő Mazda EZ–60-as szabadidőautó, ami a már említett szedánhoz hasonlóan a kínai partner Changan technikáját használja. Kínában még az idén megvásárolható lesz az akkumulátoros-elektromos és hatótávnövelős elektromos hajtással készülő szabadidőautó, amelyet exportálni is fognak.

Future + Soul x Modern névre hallgat az új formavilág, amelynél a hűtőrácsot egy zárt panellal váltják ki, amelynek jellegzetes körvonalát kontúrvilágítás emeli ki. A motorháztetőben nagy méretű légcsatornát alakítottak ki, ami nagy sebességnél optimalizálja a légáramlást. A vezetőt fel-a-fejjel kijelző tájékoztatja, a műszerfal jobb oldalán egy 26,45 colos képátlójú óriásképernyőt helyeznek el. A kezelés történhet érintéssel, beszéd- vagy gesztusvezérléssel, a parkolósegéd lehetővé teszi az autó mellett állva kívülről vezérelt manőverezést. A Mazda EZ–60-hoz elérhető lesz 23 hangszórós 3D-hangzást biztosító hifi, amelynél a fejtámlákba épített hangszórók lehetővé teszik, hogy az első utasok eltérő zenét hallgassanak.

A karosszéria 4850 mm hosszú, 1935 mm széles és 1620 mm magas, a tengelytávolság 2902 mm, a hajtásról a hátsó tengelyre épített villanymotor gondoskodik. A hátsó csomagtér 350 literes, amihez a villanyautónál még 126 literes első csomagtér jön hozzá. A hatótávnövelős modellnél (1,5-ös szívómotor termeli az áramot a kocsi orrában) 50:50, az akkumulátoros-elektromos változatnál 47:53 a tengelyek közötti tömegeloszlás, elöl MacPherson rugóstagos, hátul multilink felfüggesztést használnak elektronikus vezérlésű lengéscsillapítással. A kínai szabvány szerint 600 km-es hatótávolságot remélnek az akkumulátoros-elektromos Mazda EZ–60-asnak, a hatótávnövelősnél 1000 km-t meghaladó hatótávolságot várnak.
