
Az MG kínálatán belül a különleges modelleket találjuk majd a Cyber almárkán belül, ide tartozik a Cyberster roadster, annak kupéváltozata, a Cyber GTS, illetve ezekhez csatlakozik majd a Cyber X tanulmány által megelőlegezett szabadidő-autó. A karosszéria legérdekesebb részlete, hogy visszahozza a bukólámpát, az orron keresztbe futó menetfény felett a két sarokban csak akkor bukkan elő a LED-es fényszóró, ha szükség van rá, a kettős osztású lámpa erősen emlékeztet a Lada Niván látható helyzetjelző/irányjelző lámpára. Talán nem véletlenül, hiszen ez az első olyan autó, amelyet már teljes egészében az MG márkához 2024 áprilisában átigazolt szlovák Jozef Kaban rajzolt meg.

A bukólámpától eltekintve egy nagy üres panel az orr, az oldalablakok körvonala Land Cruiser-es vonás, amit azért kiegészítettek azzal, hogy a fekete A- és B-oszlopok miatt a „lebegő tető” is tetten érhető. A karosszéria egyébként mindössze 4,3 méter hosszú, hiszen kezdettől fogva városi szabadidő-autónak készült az MG Cyber X, amely a kínai kézben lévő márka európai kínálatában is megjelenik majd mint életstílus-modell. Kínában 2026-ban indul a sorozatgyártás, arról még nincs információ, mikor érkezik meg hozzánk a modell.
