
Összesen 140 darab Pagani Zonda épült a fejlesztéshez használt prototípusokat is beleértve, és ezek száma most sem változott, hiszen az ügyfél meglévő autóját építette át a gyár a kifejezetten ilyen célból életre hívott Unico program részeként. A megrendelő az inspirációt a Kína északi részén húzódó Kunlun hegység csendjében kapta, a gyár szakemberei pedig a kívánságnak megfelelően átépítették az autót.

Az eredmény a Pagani Zonda Unico nevű barchetta lett, a roadsterrel ellentétben nincs tető, legfeljebb vászondarabbal lehet védekezni az időjárás viszontagságai ellen. A látható karbon karosszériaelemeket különleges kék színnel emelik ki, amely árnyékban a sziklákat idézi, napfényben pedig csillog. Nem árulták el, hozzányúltak-e a Mercedes-AMG által gyártott erőforráshoz, az Unico program részeként lehetőség van arra, hogy a végső fejlesztési szintre – 7,3 literes V12-es szívómotor 760 lóerővel – hozzák az autót.
