A Fiat Grande Panda tesztvezetésen állította ki a FIAT a Grande Panda 4×4 tanulmányt, amelynek igen jó esélye van a sorozatgyártásba kerülésre. Nem véletlen, hogy az előző generációk alapján mindig készült ilyen változat, hiszen Olaszország északi, hegyvidéki részein elengedhetetlen ez a technika a túléléshez.

Az aktuális Stellantis padlólemez nem hardveres, hanem hátsó hajtómotoros összkerékhajtásra ad lehetőséget, a Jeep dobta piacra először az 1,2-es öntöltő hibrid hajtással párosított elektromos hátsó tengelyt, majd az Alfa Romeo Junior következett. A Fiat Granda Panda 4×4 tehát érdemben nem igényel fejlesztőmunkát – épp csak némi finomhangolást. A tanulmánynál ráadásul a retrós vonalon mozgó acélfelnis külsőt vették alapul, jelezve, hogy tényleges terep (mostoha útviszonyok) leküzdésére szánják ezt a modellt. Már csak azt kellene elérni, hogy tényleg sorozatgyártásba kerüljön ez a változat.