Noha nem lehet panaszkodni a Xiaomi SU7 Ultra 1548 lóerős rendszerteljesítményére sem, a kínaiak első körben egy, a Prodrive által kifejezetten a rekorddöntésre épített prototípussal mentek a Nürburgringre, hogy villanyautó-körrekordot döntsenek. Ez ugyan szép dolog, de túlságosan sokat nem árul el a kiindulási alapot jelentő utcai autó tudásáról, úgyhogy most ismételtek, egy sorozatgyártású autóval – amelynek a fedélzetén azért ott volt a feláras Nürburgring-csomag.

Talán nem jelent meglepetést, hogy a sorozagyártású villanyautók körrekordját is megfutotta az autó, a 7:04.957-es köridő nemcsak a hasonló felépítésű Porsche Taycan Turbo GT-nél jobb, de még a Rimac Nevera szuperautót is maga mögé utasítja! A Xiaomi elnök-vezérigazgatója, Lei Jun szerint egyébként bent hagytak pár másodpercet a több mint 20 kilométeres körön, ezért tovább próbálkoznak, és remélhetőleg a közeljövőben újabb villanyautó-körrekordról tudnak majd hírt adni.