Megvédte a mundér becsületét a Xiaomi egy újabb Nürburgring-körrekorddal

A Prodrive által kifejezetten a rekorddöntésre épített változatnál 18 másodperccel rosszabb időt ment a sorozatgyártású Xiaomi SU7 Ultra, de még így is gyorsabb, mint például a Rimac Nevera!

2025. 06. 12. 13:30
Fotó: Xiaomi
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Noha nem lehet panaszkodni a Xiaomi SU7 Ultra 1548 lóerős rendszerteljesítményére sem, a kínaiak első körben egy, a Prodrive által kifejezetten a rekorddöntésre épített prototípussal mentek a Nürburgringre, hogy villanyautó-körrekordot döntsenek. Ez ugyan szép dolog, de túlságosan sokat nem árul el a kiindulási alapot jelentő utcai autó tudásáról, úgyhogy most ismételtek, egy sorozatgyártású autóval – amelynek a fedélzetén azért ott volt a feláras Nürburgring-csomag.

 

Talán nem jelent meglepetést, hogy a sorozagyártású villanyautók körrekordját is megfutotta az autó, a 7:04.957-es köridő nemcsak a hasonló felépítésű Porsche Taycan Turbo GT-nél jobb, de még a Rimac Nevera szuperautót is maga mögé utasítja! A Xiaomi elnök-vezérigazgatója, Lei Jun szerint egyébként bent hagytak pár másodpercet a több mint 20 kilométeres körön, ezért tovább próbálkoznak, és remélhetőleg a közeljövőben újabb villanyautó-körrekordról tudnak majd hírt adni.
 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.