Noha az elektromos átállás jegyében nagy energiát fektet az akkumulátoros-elektromos modellek fejlesztésébe, a Peugeot nem hanyagolja el az átmeneti technológiának tartott hibrid hajtásokat sem. Nemrég az 1,2-es öntöltő hibrid hajtás rendszerteljesítményét emelték 145 lóerőre, most pedig a 308 és 408 típusokban használt, hálózatról tölthető hibrid hajtást fejlesztették tovább.

Alapvető változás, hogy a nyolcfokozatú automatikus helyett már hétfokozatú, dupla kuplungos váltót használnak, változatlan az 1,6 literes belső égésű erőforrás, azonban a hozzá csatlakozó villanymotor teljesítményét 124 lóerőre emelték. Az akkumulátor kapacitását bruttó 17,2, nettó 14,6 kWh-ra növelték, a 308-as esetén az elektromos hatótávolság elérheti a 79 kilométert, a nagyobb és nehezebb 408-asnál a 77 km-t. Alapáron 3,7 kW-os fedélzeti töltőt adnak, amivel konnektorról 4 óra 20 perc a töltési idő, opciós a 7,4 kW-os töltő, amivel 2 óra 10 percre rövidül a töltés. A Peugeot 308 és 308 SW esetén a rendszerteljesítmény 195 LE/380 Nm, míg a 408 esetén 225 LE/380 Nm. A nagyobb teljesítményű elektromos rész többet dolgozik az autó mozgatásán, így a nagyobb teljesítmény mellett csökkent a benzinfogyasztás.
