A Müncheni Autószalonon lesz a hivatalos leleplezése a kínálatban a belső égésű motorral szerelt változat mellé érkező akkumulátoros-elektromos GLC-osztálynak, amelyről most már a második körös gyári kémfotókat adták közre.

Mivel az álcázás még mindig elég erős, a sportos arányokon kívül sokat nem tudunk megállapítani a megjelenésről, amely a formatervezők bevallása szerint az 1953-ban bemutatott Ponton előtt tiszteleg. Függőlegesen áll a hűtőrács, amelyen nem spórolnak a krómmal, az első és a hátsó lámpákban is ott a háromágú csillag motívum, rejtett kilincsek javítják a légellenállást. Állítólag a Sanghaji Autószalonon megmutatott Vision V tanulmány egész jó ötleteket ad a részletekről, persze a végleges megjelenés egyedi lesz a szabadidő-autónál. A kocsi orrában 100 literes csomagteret alakítanak ki, hátul alaphelyzetben 560 literes a csomagtér.

Ez lesz az első autó az MB.EA nevű műszaki alapon, ami 800 voltos nagyfeszültségű rendszerrel javítja a töltési teljesítményt 320 kW-ra, az akkumulátor 94,5 kWh kapacitású. Az eATS 2.0 hajtásrendszer hatékonyságával javítja a fogyasztást, ez a hátsó tengelyen kétfokozatú váltót is magába foglal. Az alapkivitel a már ismert villanymotoros CLA-osztályhoz hasonlóan hátsó hajtómotort kap 272 lóerős teljesítménnyel, a két hajtómotoros összkerékhajtású változat 489 lóerős rendszerteljesítményt kap, az AMG-változat 608 lóerőt tud és tárcsarotoros villanymotorokat használ. Továbbfejlesztik a fékenergia-visszatermelést is a hatótávolság maximalizálása érdekében. Németországban (Bréma) és Kínában (Peking) egészen biztosan gyártani fogják az akkumulátoros-elektromos Mercedes-Benz GLC-osztályt, azon még dolgoznak, hogy az Egyesült Államokban manapság meglehetősen hektikusan változó vámok hatásától helyi gyártással függetlenítsék a típust.
