Szűk egy évvel ezelőtt mutatta meg az Ineos, milyen fejlesztéseken dolgoznak a mérnökei. Abban a csokorban ott volt a német LeTech (Lennartz Technik) cég segítségével készített portálhidas autó is, amely mostantól kezdve a kínálat része – legalábbis Európában. Ennek oka, hogy több mint ezer magánvásárló regisztrált a modellre, ezen felül számos mentőszervezet is érdeklődik a fokozott terepjáró-képességű változat iránt.

A félkész autókat a hambachi gyárból viszik át a LeTech stuttgarti telephelyére, ahol a portálhidakat beépítik, ezzel párhuzamosan felszerelik a 18 colos beadlock felniket, a kerékjárat-szélesítéseket, amelyeket a 37 col átmérőjű BF Goodrich Mud Terrain terepmintás abroncsok megkövetelnek. A csomag része még a fellépő, a 4,5 tonnás első csörlő, a fényszórókkal ellátott tetőcsomagtartó. Alapáron adják a LeTech által kifejlesztett keréknyomás-szabályozó rendszert – nem véletlen a beadlock felnik használata.

Az átalakítást követően nő a jármű szélessége, csökken a talajnyomás (ami a keréknyomás leengedésével tovább mérsékelhető), a hasmagasság 186 mm-rel 450 mm-re emelkedik, a gázlómélység 800-ról 1050 mm-re javul. Csak úgy marad meg a kombinál 540 kg, a pickupnál 642 kg-os terhelhetőség, hogy a megengedett össztömeget 4,2 tonnára növelik – ami már C kategóriás jogosítványt követel meg. Az EU területén, így Magyarországon is egyszerűen a márkakereskedésben kell kérni a portálhidas változatot.