Nem véletlen, hogy ha az autós híreket követve azt vélik felfedezni, hogy a csapból is az akkumulátoros-elektromos Mercedes-Benz GLC folyik, hiszen a stuttgartiak számára nagyon fontos az újdonság sikere. A belső égésű motorral szerelt GLC-osztály a márka legnagyobb darabszámban értékesített autója, e mellé érkezik hamarosan a villanyautó, amely a következő generációváltásnál már a stafétát hivatott továbbvinni. Ráadásul ez lesz az első autó, amely már az új megjelenést kapja a hatvanas éveket idéző óriási hűtőráccsal – vagy épp panellel, hiszen a villanyautónál utóbbi a megszokott.

A belső égésű motorral szerelt GLC-osztályhoz képest 80 mm-rel nagyobb tengelytávolságot kap az akkumulátoros-elektromos változat, hogy a lehető legtöbb hely jusson az akkumulátornak, a csomagoknak hátul 570 liter jut, elöl 128 liter. A légrugózás és a hátsókerék-kormányzás az extralistán lesz megtalálható. Az akkumulátoros-elektromos Mercedes-Benz GLC-osztály 320 kW feletti villámtöltésre képes, amivel 10 perc alatt 260 km-nyi energia vételezhető, piactól függően lesz a fedélzeten DC-inverter, ami lehetővé teszi 400 voltos töltőoszlopok használatát is. Végül, de nem utolsósorban a villanymotoros GLC-osztály akár 2,4 tonnás vontatási képességgel jön, ami ugyan nem éri el az új Porsche Cayenne EV szintjét, a piacon lévő Macan EV-t azért maga mögé utasítja.