Egyelőre minden a tervek szerint alakul, tavaly decemberben jelentették be, hogy a vásárlói preferenciákhoz való igazodás miatt mégis elkészítik a belső égésű motorral szerelt második generációs Fiat 500-ast, amelyek első példányai még májusban készültek el a Mirafiori gyárban. Most már az előszériánál tartanak,
ezeknek az autóknak az összerakásánál szerzett tapasztalatokat használják fel a gépek végső beállításához,
és akkor novemberben indulhat is majd a nagyszériás gyártás. Idén 5000 példányt akarnak összerakni a Fiat 500 Hybridből, egy teljes évben 100 000 példány legyártására rendezkedtek be.

Ahogy az akkumulátoros-elektromos változatnál, a belső égésű motorral szerelt kivitel is három karosszériaváltozattal lesz elérhető, a háromajtós mellett 3+1 ajtós és kabrió formában.
Az orrba az 1,0 literes Firefly szívómotor kerül 12 voltos lágy hibrid rásegítéssel,
a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású. Felszereltség tekintetében megfelel a villanyautónak a hibrid, ami azt jelenti, hogy alapáron kapja a 10,25 colos képátlójú érintőképernyőt használó Uconnect 5 fejegységet, a vezeték nélküli telefonkapcsolódást, a vezetőtámogató rendszereket.